Jos sitä ensin esittelisi itsensä (äippä toimii kirjurina), eli nimeni on Rasmus Juhani, Rasse vaan kavereitten kesken, olen syntynyt 9.11.07 eli täytin lauantaina 3kk. Minun lisäksi meijän perheeseen kuuluu minun veli-puoli joka asuu kovin kaukana (ainakin minun mielestä) mutta onneksi hän tulee aina minua naurattamaan, sitten meillä on muutama karvakuono, kaksi leonberginkoiraa veeti ja vilma ja sitten sellainen hassu pieni otus jota äiti ja iskä kutsuvat kaniksi, on sillä nimikin mikä on arska ja rotu on kääpiöluppakorva.
Asumme pirkanmaalla, tarkemmin kuvailtuna lempäälässä.

Jos sitten niihin kuulumisiin, olin tänään aamulla 3kk neuvolassa ja mitoiksi saatiin 5730g ja 59,8cm (olin syntyessä 2850g ja 46cm). Sain sellaisen inhottavan piikin mitä äiti sanoi rokotukseksi, ei se piikki inhottanut mutta kun se neuvolan-täti pisti laastarin niin sitten loppu huumori.
Sanoivat että olen kovin touhukas poika mutta kuka sitä nyt paikallaan tykkää olla, Tykkään telkkarista kattella (äiti ja iskä on kovasti ihmetelly mun innostus telkkaria ja tietokonetta kohtaan) postimies patea ja vili vilperiä ja koneelta iskän kanssa ralli-ja formula uutisia, varsinkin pärisevät autot on tosi kivoja.

Tässä olis viä muutma kuva minusta (jos äippä onnistuu ne pistään) niin näette minkälainen veijari olen :)1283514.jpg1283520.jpg1283522.jpg1283525.jpg1283523.jpg1283519.jpg