Eli meillä äiti ja iskä on kummallisesti ravannu takaoven ja etuoven väliä koirien kanssa, äiti sanoi että vilmalla on juoksu niin ei saa päästää yhteen, tiedä sitten et mikä se juoksu on, onkohan se sellanen et vimmu juoksee kauheen kovaa niin veeti jää jalkoihin, täytyy varmaan kysyä äitiltä sit myöhemmin. No kuiteskin vuorotellen koirat on pihalla ja kun veeti on pihalla tai eteisessä ni se ulisee kovasti ja kun se pääsee sisälle niin se on ihme sählä (mun mielestä, äiti on koittanu sanoo vieraillekkin et se on nyt ihan normaalia) minuakaan ei uskalla silloin pitää lattialla kun veetin aivotoiminta ei kuulemma toimi niin se voi vahingossa tölmästä.
Minulle kuuluu hyvää, tauti alkaa pikkuhiljaa hellittää ja olen jaksanu jo touhuta normaalisti. Mummi antoi minulle sellasen pehmokoiran ja se on nyt mun lemppari, en luovu siitä ollenkaan, viereen en sitä saanu kun menin nukkuun ku äippä väittää et voin tukehtua siihen, mitä jos vähän sitä öisin rapsuttelisin niin enhän mä siihen sillon tukehdu, mut totellaan nyt kerranki sitten äitiä.
Viime viikolla oltiin äitin, äitin kaverin Suvin ja sitten Suvin pojan Lukan kanssa (synt.29.10 joten hirveesti meillä ei ole ikäeroa) vauvatanssissa. Oli mukavaa seurata kun äitit heilu ja pomppi ja päästiin me vauvatkin mukaan, äiti sano et me ruvetaan käymään siä maanantaisin niin ei tarvi kökkiä koko aikaa kotona.
Sitten sain maistaa peruna-porkkana velliä, se oli ihan hyvää mutta tykkään tosta maissivellistä enemmän.
Ensviikolla kuulemma maistetaan perunaa, saas nähä miltä se maistuu.

Jaahas eiköhän tässä nyt ollu taas tarinaa kerrakseen, äippä tos hoputtaa kun sen täytyy mennä vaihtaan vimmu ulos ja veeti sisälle.
Kerron taas tossa myöhemmin lisää kuulumisia