Käytiin neuvolassa 19.6 ja mitoiksi saatiin 8785g ja 68cm, neuvolantäti kirjoitti vihkoon "Konttaa, istuu ja nousee seisomaan tukea vasten. kasvaa hyvin, syö hyvin. Touhuaa, leikkii ja menee. Vinkkailee silmää (pitihän sitä nyt täti hurmata kun sen kerta osaan) ja jokeltaen juttelee. Pinsetti ok, kuulo ok.
Minulla on kuulemma mahtavat lihakset (tiesin sen kyllä itsekkin) ja kovasti niitä kehuttiinkin :)
Nyt olen koittanut ruveta kävelemään, äitin ja iskän mielestä se on kuulemma huvittavan näköistä kun ei se vielä onnistu mutta harjoitus tekee mestarin. Muutaman kuhmun olen jo ottaani sanut kun ei tasapaino toimi väsyneenä niinkuin haluaisin mutta eipä ne ole minua pahemmin haitannut.
Äitiä olen kovasti auttanut siivoomisessa ja imuri on kovin mielenkiintoinen, äitin mielestä olen vain tiellä mutta haluan vaan auttaa. Ja nyt tykkään kovasti vieritellä palloa ja se on oikein hauskaa kun joku sitä pomputtaa, muutaman kerran olen sen itsekkin saanut pomppimaan ja olin siitä kovin iloinen, toinen mikä on hauskaa on kun tehdään legoista torni ja minä saan kaataa sen, välillä sitä ei kerkiä korkeaksi tekemään kun olen sen jo kaatanut mutta ei se haittaa, olen myös itse koittanut pistää palikoita päällekkäin mutta en ole siinä onnistunut, äiti sanoi että ei minun tarvi sitä vielä osatakkaan.
Äiti ja iskä menee veetin kanssa huomenna eläinlääkäriin kuvauttamaan sen oikean lavan että näkee onko lääkkeet auttanu, toivottavasti on ja että sitä kasvainta ei olisi.
Tässä muutama uusi kuva
1697695.jpg1697698.jpg1697700.jpg