Kävin eilen äipän kanssa neuvolassa ja tällä kertaa mitoiksi saatiin 7065g ja 64,7cm eli tullu lisää 1,5kg ja 5cm. Jokohan äiti uskoisi että mulle ei mahdu enään ne 62cm paidat kun näki ton mitta tuloksen :)
Kaikki oli hyvin ja lääkäri kehui minua taas kovin touhukkaaksi pojaksi ja korttiin tulikin teksti "varsinainen elohiiri, touhua ja tohinaa riittää", äitikin on kuulemma suunnitellut kasvattavansa silmät selkään minun kanssani (mitäköhän sekin tarkoittaa, eihän ihmisillä voi olla silmiä selässä, ihme juttuja äipällä taas) .
Ensi kerralla oliskin taas se rokotus, jos tällä kertaa jättäisivät sen laastarin laittamatta niin ei tarvis menettää hermoja.
Muutenkin kuuluu ihan hyvää, kovasti olen harjoitellut konttausasentoa mut ei se viä oikein onnistu kun toi pää viistää maata... Ainiin minulle puhkesi viikonloppuna HAMMAS, nyt saan vissiin sitä isin lupaamaa pihviä kun on sanottu että kun hampaat kasvatat niin sitten saat, saas nähdä toteuttaako noi vanhukset lupauksensa.
Jaahas jos sitä menis jatkaan harjotuksia ja päästäis äitin pois tästä koneelta kun taas kerran se on toiminu kirjurina kun ite en vielä osaa kirjoittaa vaikka tahtoa olisi pienen kylän edestä :)
palaillaan.

-Rasse ja juuri nyt ikää 4,5kk-