Ajateltiin äitin kanssa taas vähän rustailla kulumisia, aluksi minulle puhkesi 2.4 toinen hammas ensimmäisen viereen alas eka hammas puhkesi kun olin 4kk2vko ja toinen 4kk4vko. Keskiviikkona minulla onkin 5kk synttärit mutta äippä sano et juhlitaan sitten toukokuussa kun täytän 6kk.Muutenkin minulle kuuluu hyvää, omasta mielestä olen jo sen verran iso poika et voisin lopettaa päikkärit mut äiti ja iskä on toista mieltä, olen kyllä kovasti koittanut ja nukkunut vaan puol tuntii mut äiti pistää minut sitten hetken päästä taas nukkuun kun väittää et olen vielä väsynyt, ja PYH, isot pojat (huomatkaa omasta mielestä) ei tarvi päikkäreitä:)
Niin olen tossa kovasti harjoitellut konttaamis asentoakin ja nyt alkaa jo pikkuhiljaa onnistuun, kun viä hoksaisin et miten siitä lähetään liikkeelle niin avot ku olis kivaa, paljon olis tutkittavaa..
Tässä olis taas muutama kuva et näette tekin kuinka iso poika minusta on kasvanut.
1442580.jpg1442582.jpg1442585.jpg1442588.jpg